SEO trendy v roce 2020

S rostoucí konkurencí v digitální světě je na čase přehodnotit strategii marketingu a investovat čas do SEO. Webové stránky musí splňovat specifické požadavky stanovené vyhledávači, jako je Google nebo v Česku velmi oblíbený Seznam.cz, a právě zde se strategie SEO stává velmi důležitou.

Musíte vědět, jaké trendy v SEO jsou na obzoru, abyste mohli odpovídajícím způsobem aktualizovat své webové stránky a zajistit, aby vás ve výsledcích vyhledávačů našlo více potenciálních zákazníků. Pojďme se tedy podívat na 12 trendů SEO do roku 2020.

# 1″Snippets“ fungují více než výsledky hledání

Vybrané úryvky jsou speciální pole, která mají opačný formát než běžné záznamy – popisný úryvek je v nich uveden jako první. Další informace o tom, jak fungují vybrané úryvky Google.

Zdroj: Google Webmasters

Vybrané úryvky se obvykle zobrazují nad organickým výsledkem číslo 1, běžně označovaným jako „Pozice 0.“ Chcete-li využít této funkce a získat více kliknutí na svůj web, musíte poskytnout jasné odpovědi na nejčastěji kladené otázky na svém webu.

Vybrané úryvky jsou vyhodnoceny a povýšeny na nejvyšší úroveň v závislosti na jejich kvalitě, kterou Google dokáže určit. Neberte tento trend na lehkou váhu, protože 54,68% kliknutí od Googlu pochází z doporučených úryvků, což dokazuje, že vedou více než polovinu kliknutí ve vyhledávačích.

#2 Zabezpečené stránky (https)

Bezpečnost uživatelů je další trend, který zřejmě nemá s SEO příliš společného, ​​ale pro uživatele webu je velmi důležitý. Pokud se uživatel necítí bezpečně pracovat s webovou stránku, je velmi pravděpodobné, že rychle odejde. Pokud se Nebo pokud se jim zobrazí upozornění „Není zabezpečeno“, mohou se rozhodnout, že na vaši stránku nepojdou.

Tip: Na většině webových stránek, lze využít Let's Encrypt. Zajistí https bez nutnosti zakoupení certifikátu. Více o Let's Encrypt zde.

Výsledkem je, že vysoká míra okamžitého opuštění může ovlivnit pozici dané stránky v záznamu organického vyhledávání. Je důležité povolit pro váš web protokol HTTPS. HTTPS poskytuje uživatelům webových stránek zabezpečené připojení, které je šifrované i ověřené. Podle společnosti Google HTTPS „pomáhá zabránit narušitelům v narušení komunikace mezi vašimi webovými stránkami a prohlížeči uživatelů“.

Google chce svým uživatelům poskytnout bezpečné prohlížení, takže ti, kteří implementují HTTPS, mohou zažít menší podporu SEO. Pokud se snažíte shromažďovat osobní informace od svých uživatelů na vašem webu prostřednictvím webového formuláře, pak jste zodpovědní za ochranu jejich soukromí.

#3 Ostatní vyhledávače (Bing, Seznam, DuckDuckGo, …)

V současné době je Google považován za nejlepší dostupný internetový vyhledávač a neustále aktualizuje svou platformu, aby vylepšil uživatelské prostředí. Existují však i jiné vyhledávací nástroje, které konkurují společnosti Google? I když je nepravděpodobné, že Google ztratí svou popularitu, existují i ​​jiné vyhledávací nástroje.

V Česku víme, že velké množství lidí využívá jako primární vyhledávací nástroj Seznam.cz. Pokud se teda vaše firma soustředí na český trh, nemůže jej přehlížet. Totéž platí pro další země, které můžou mít vlastní lokální službu. Mezi další celosvětové patří Bing (poslední dobou velmi oblíbený v severní Americe).

Platformy jako Amazon vyžadují, abyste optimalizovali svůj obsah na základě jejich standardů, spolu s menšími vyhledávači, jako jsou YouTube, DuckDuckGo a Bing. Před zveřejněním obsahu na vašem webu se proto ujistěte, že budete mít dobré výsledky i na jiných platformách podporujících vyhledávání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *